8 Comments

  1. Wojtek

    W przykładach znajdujemy zarówno dobre, jak i całkiem nietrafione i nieestetyczne identyfikacje, które wydają się być wybrane tylko dzięki atrakcyjnym mockupom :)
    @Ziemowit faktycznie ma rację – świetne dobra nawet mała paletka po odpowiednim zastosowaniu potrafi zdziałać cuda. Przy okazji polecam krótką animację o esencji brandingu, którą ostatnio widziałem

    • To tylko pokazuje jak ważny jest dobry mockup :)
      A animacja o brandingu całkiem fajna – polecam zajrzeć.

  2. Mój typ – Soulkraft i Valens. Dobrze, że nasze firmy zwracają uwagę na dobrą identyfikacje wizualną.

  3. Fajnie, że polskie placówki też mają solidną identyfikację. Kiedyś znajomy grafik pokazywał mi, jak przygotowywał identyfikację wizualną dla ambasady polskiej w Finlandii – kawał roboty, nie ma co.

  4. MADe factory, Italian Pasta Brand, Semet Identity, Eskimo identity – te mi się najbardziej podobają. Coś pięknego. Ale przyznaję, że królują pośród tego MADe factory i Italian Pasta Brand. Styl niemal nieziemski. Pozazdrościć.

  5. Przytoczyliście tyle interesujących przykładów przemyślanej i co najważniejsze spójnej identyfikacji wizualnej, że mam problem z wybraniem tej najlepszej.
    Tak na pierwszy rzut oka, najbardziej zaciekawił mnie chyba jednak pomysł na wizytówki SoulKraftu.

  6. Wow, naprawdę świetne. Czuję powiew kreatywności. To dobrze, bo ostatnio jakoś niczego nie zaprojektowałem. Dodaję to do swojej listy inspiracji.

  7. Rewelacyjne są te brandingi. Na prawdę ciężko mi wybrać faworyta. Zauważyłem, że oprawa graficzna dobrze jak opiera się na 2-3 kolorach. Wtedy wygląda to najbardziej estetycznie. Jak dla mnie oczywiście:D

Leave a Reply

Theme by Anders Norén