Browse By

  • http://mural24.pl Grzesiek

    Mój typ – Soulkraft i Valens. Dobrze, że nasze firmy zwracają uwagę na dobrą identyfikacje wizualną.

  • http://centruminformacji.info Radosław Kulbisz

    Fajnie, że polskie placówki też mają solidną identyfikację. Kiedyś znajomy grafik pokazywał mi, jak przygotowywał identyfikację wizualną dla ambasady polskiej w Finlandii – kawał roboty, nie ma co.

  • http://www.dmuchane.pl/ Jarek

    MADe factory, Italian Pasta Brand, Semet Identity, Eskimo identity – te mi się najbardziej podobają. Coś pięknego. Ale przyznaję, że królują pośród tego MADe factory i Italian Pasta Brand. Styl niemal nieziemski. Pozazdrościć.

  • http://wierszenawalentynki.pl Zakochani

    Przytoczyliście tyle interesujących przykładów przemyślanej i co najważniejsze spójnej identyfikacji wizualnej, że mam problem z wybraniem tej najlepszej.
    Tak na pierwszy rzut oka, najbardziej zaciekawił mnie chyba jednak pomysł na wizytówki SoulKraftu.

  • http://davlasq.tumblr.com/ davlasq

    Wow, naprawdę świetne. Czuję powiew kreatywności. To dobrze, bo ostatnio jakoś niczego nie zaprojektowałem. Dodaję to do swojej listy inspiracji.

  • http://www.janaszek.org/ Ziemowit

    Rewelacyjne są te brandingi. Na prawdę ciężko mi wybrać faworyta. Zauważyłem, że oprawa graficzna dobrze jak opiera się na 2-3 kolorach. Wtedy wygląda to najbardziej estetycznie. Jak dla mnie oczywiście:D