8 comments

  1. Rewelacyjne są te brandingi. Na prawdę ciężko mi wybrać faworyta. Zauważyłem, że oprawa graficzna dobrze jak opiera się na 2-3 kolorach. Wtedy wygląda to najbardziej estetycznie. Jak dla mnie oczywiście:D

  2. Wow, naprawdę świetne. Czuję powiew kreatywności. To dobrze, bo ostatnio jakoś niczego nie zaprojektowałem. Dodaję to do swojej listy inspiracji.

  3. Przytoczyliście tyle interesujących przykładów przemyślanej i co najważniejsze spójnej identyfikacji wizualnej, że mam problem z wybraniem tej najlepszej.
    Tak na pierwszy rzut oka, najbardziej zaciekawił mnie chyba jednak pomysł na wizytówki SoulKraftu.

  4. MADe factory, Italian Pasta Brand, Semet Identity, Eskimo identity – te mi się najbardziej podobają. Coś pięknego. Ale przyznaję, że królują pośród tego MADe factory i Italian Pasta Brand. Styl niemal nieziemski. Pozazdrościć.

  5. Fajnie, że polskie placówki też mają solidną identyfikację. Kiedyś znajomy grafik pokazywał mi, jak przygotowywał identyfikację wizualną dla ambasady polskiej w Finlandii – kawał roboty, nie ma co.

  6. W przykładach znajdujemy zarówno dobre, jak i całkiem nietrafione i nieestetyczne identyfikacje, które wydają się być wybrane tylko dzięki atrakcyjnym mockupom 🙂
    @Ziemowit faktycznie ma rację – świetne dobra nawet mała paletka po odpowiednim zastosowaniu potrafi zdziałać cuda. Przy okazji polecam krótką animację o esencji brandingu, którą ostatnio widziałem

Leave a Reply

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *