Projektowanie graficzne: nadruk na tekstyliach – recenzja kursu od Eduweb

Fajne Nie ruszaj Nie fajne
 
2

Projektowanie koszulek to dziś dobry biznes. Ludzie szukają unikalnych wzorów, chcą się wyróżnić z grona tysiąca podobnych osób na ulicy. Część z nich ma nawet w głowie własny pomysł, ale nie wie jak się za niego zabrać. Narysowanie projektu to jedno, ale przygotowanie pliku do druku konkretną techniką to już zupełnie inna para kaloszy. To odpowiedzialne zadanie, zwłaszcza jeśli nadruk ma być trwały i profesjonalny. Na ile kurs „Nadruk na tekstyliach„, przygotowany przez platformę Eduweb, nam w tym pomoże?

Prześwietlenie

Przy każdym kursie zawsze staram się prześwietlić osobę prowadzącą. Sprawdzić jej warsztat, dorobek i kompetencje. Tym razem też nie mogłem sobie tego odmówić.

Kurs przygotował i prowadzi Michał Wedlechowicz. Na co dzień pracuje w firmie produkującej opakowania i zajmuje się opracowywaniem artworków i nadruków dla opakowań z branży FMCG (głównie art. spożywcze). Kilka jego prac znajdziecie na behance. W portfolio nie ma koszulek, ale widać, że doświadczenie w grafice wektorowej ma spore.

Obawy – czy uzasadnione?

To już moje kolejne podejście do kursów Eduweb. Wcześniej recenzowałem już Kaligrafię i lettering, miałem więc już dobre wyobrażenie o samej platformie, jej zaletach i pewnych drobnych wadach. Pod względem technicznym wiedziałem, że będzie dobrze. Obawiałem się jednak merytorycznej strony. Projektowanie nadruków na tekstyliach to temat szeroki, ale jednocześnie bardzo precyzyjny. Jak zmieścić wszystko w kilku godzinach i jednocześnie przystępnie wytłumaczyć? Bez obaw. Udało się.

Co znajdziemy w kursie?

Przekrój tematyczny jest dość szeroki. Uczestnicy kursu poznają zasady przygotowania projektów do druku w czterech technologiach – sitodruk, sublimacja, flex i flock oraz DTG. Z kursu dowiemy się jakie są ich zalety i wady oraz kiedy i na jakich materiałach dają najlepsze rezultaty.

Prowadzący pokazuje też gdzie szukać inspiracji, przypomina na przykładach podstawowe techniki pracy w Photoshopie Illustratorze. Na końcu przedstawia specyfikę pracy pod konkretną technikę. Efektem będą cztery wzory koszulek – po jednej dla każdej metody przenoszenia wzoru na materiał.

Projektowanie graficzne – nadruk na tekstyliach: dla kogo jest to kurs?

Kurs wymaga od uczestników umiejętności pracy w programach graficznych (najlepiej Adobe Photoshop i Illustrator, bo na nich właśnie operuje prowadzący). Nie jest więc kurs dla początkujących. Jeśli chcesz projektować nadruki na koszulkach i w grafice jesteś świeżakiem lepiej zacząć od podstaw. Wszyscy inni odnajdą w kursie masę przyjemności.

Prowadzący operuje fachowymi terminami drukarskimi, ale wszystkie dokładnie wyjaśnia.

Czy warto?

Kurs „Projektowanie graficzne – nadruk na tekstyliach” kosztuje 129 zł. To niewiele biorąc pod uwagę ilość wiedzy i materiałów jakie dostajemy. Wideo lekcje niemal prowadzą nas za rękę. Po ukończeniu kursu mamy cztery projekty gotowe do przeniesienia na przykład na koszulki. Warto więc pracować nad własnymi wzorami, bo oprócz zadowolenia z ukończenia kursu na mecie czekać będzie dodatkowa nagrodą. I to taka, którą sami wcześniej wymyśliliście.

 

Specjalna promocja…

Eduweb przygotował dla Was specjalną promocję. Jeśli kupicie kurs korzystając z kodu rabatowego IDEAGRAFIKA – zapłacicie 10% mniej! Należy wpisać go na stronie zakupu kursu w pole „Chcę zrealizować kartę podarunkową”. Kupon ważny jest do 6 lutego.

Projektowanie graficzne: nadruk na tekstyliach

129
Projektowanie graficzne: nadruk na tekstyliach
9

Wartość merytoryczna

10/10

    Przyswajalność

    8/10

      Plusy

      • Rzetelnie podany materiał
      • Wszystkie najważniejsze metody druku na tekstyliach
      • Atrakcyjne wizualnie projekty
      • Materiały pomocnicze

      Minusy

      • Brak możliwości wznawiania w przerwanym miejscu

      the author

      Łukasz Pęksyk