Kto stoi za brandingiem Blade Runner 2049?

[emphasized type=”emphasized”]Branding, fotosy i materiały promocyjne do filmu Blade Runner 2049 stoją na najwyższym poziomie… ale nie zapewniają sukcesu.[/emphasized]

Mimo świetnych recenzji krytyków i wysokich ocen miłośników kina, Blade Runner 2049 jak na razie okazuje się finansowym rozczarowaniem. Film nie zarobił przez miesiąc spektakularnej kwoty jakiej można się było spodziewać po takiej produkcji.

Dla przeciętnego odbiorcy okazuje się on zbyt ciężki. I nie ratuje go nawet genialna strona wizualna. A szkoda, bo nawet branding i cały koncept reklamowy przygotowany był z ogromną dbałością o szczegóły i naciskiem właśnie na wizualną atrakcyjność.

Kto odpowiada za branding Blade Runnera 2049?

Stanley Sun, pracuje w Concept Arts Studios jako Senior Art Director. To właśnie on i jego ekipa są autorami materiałów promocyjnych najnowszego filmu wyreżyserowanego przez Denisa Villeneuve’a. Na swoim koncie mają też pracę przy takich produkcjach jak Dunkierka czy Kong: Wyspa Czaszki.

Więcej prac Stanley’a Suna znajdziesz na jego profilu behance. Warto tam zajrzeć.