Artyści z monachijskiego studia tatuażu The Chaos Crew stworzyli niezwykły plakat. Na sporym kawałku cielęcej skóry wytatuowali najważniejsze wydarzenia 2011 roku. Ich technika jest równie niesamowita jak sam pomysł promocji studia
Widzieliśmy już różne plakaty reklamowe, jednak ten bije wszystkie inne na głowę. Niemal namacalnie i dosłownie artykułuje marketingowy przekaz. Przy okazji jest też popisem świetnej techniki tatuażystów z The Chaos Crew. Plakat pokryty mistrzowskim tatuażem zwracał uwagę przechodniów, a uroku dodawało mu klimatyczne oświetlenie. Szkoda, że nie udało nam się zobaczyć go na żywo. Ale może taką formę promocji „zgapią” nasze polskie studia?
Plakat na cielęcej skórze powstał w 2012 roku, ale historie obrazkowe przedstawiają najciekawsze momenty z minionego roku. Na tatuażu bez problemu odnajdziemy:
okupację Wall Street i słynną maskę Vendety oraz śmierć Steve’a Jobsa i Muammara Al-Kaddafiego
śmierć Osamy Bin Ladena
Lionel Messi najlepszym piłkarzem, rewolucja w Egipcie, katastrofa w Fukushimie
Dirk Nowitzki najlepszym graczem NBA, kryzys finansowy w Grecji
Silvio Berlusconi rozstaje się z fotelem premiera Włoch, urodzenie siedmiomiliardowego dziecka, śmierć Kim Jong- Ila
We get history under your skin (Historia pod naszą skórą) – hasło plakatu The Chaos Crew
Tatuator z The Chaos Crew podczas akcji plakat – tatuaż.
Tak powstawał wytatuowany plakat The Chaos Crew na cielęcej skórze
Lubisz sztukę tatuażu? Zobacz też niesamowite, geometryczne tatuaże Petera Aurischa
A co reklamuje ten plakat?
Reklamuje studio / grupę tatuatorów Chaos Crew 🙂