Fonty i kolorystyka na stronie internetowej mogą powiedzieć o jej właścicielu naprawdę wiele. Choć w różnych kulturach mogą mieć różne znaczenia, to zawsze mają wpływ na to jak użytkownik postrzega samą witrynę i jej właściciela.
SixRevisions zaprezentował świetną infografikę, która tłumaczy znaczenie fontów i kolorów w kontekście webdesignu. Jej autorem jest Donna Collins – nauczycielka, blogerka i zapalona projektantka infografiki. Nie obca jest jej też psychologia webdesignu.
Kliknij na obrazek aby powiększyć do pełnego rozmiaru
W sumie psychologia webdesignu jest ważna, ale często pracując nad jakimś projektem bierzemy pod uwagę wytyczne „zleceniodawcy”, a przekonanie go do tego zagadnienia nie jest łatwe. Ale gdy klient się przekona, jest zadowolony, więc warto
W takim razie ideagrafika jest w kolorze intelektu 🙂 Specjalnie? Czy przypadkiem 🙂
Zupełnie przypadkiem, ale jakby nie było wszystko się zgadza 🙂