VIB – belgijski instytut naukowy, który obchodzi właśnie 15-lecie swojego istnienia. To doskonała okazja by stworzyć coś specjalnego – kredową typografię, która nawiąże do jubileuszu.
Agencja Cooming Soon stworzyła nowy branding VIB, z użyciem jedynie kredy i wielkiej tablicy. Całość zamyka książka z ponad 200 kredowymi rysunkami i typografią. Poniżej fotograficzny skrót…
Trzeba przyznać, że kredowa typografia to uniwersalny środek przekazu, który pasuje w zasadzie na każdą okazję.
Witam,
Od zawsze byłem pasjonatem połączenia kolorów : czarnego oraz bieli, w tym wypadku komponują się jeszcze lepiej, nawiązując do tematyki oraz materiałów, dzięki którym powstała cala realizacja. Motyw z kredą jest świetny i z pewnością przyda mi się jako inspiracja do projektu nad którym aktualne pracuje, dziękuje serdecznie za tak ciekawe przedstawione informacje oraz koncepcje, która bije światowe designy na łep! 🙂
Michał, a pochwalisz się gotowym projektem? 😉 Powodzenia w projektowaniu