Piwa z małych, kraftowych browarów stają się co raz bardziej popularne. I dobrze bo jakością biją na głowę wszelkie warki, tyskacze czy leszki. Oprócz smaku z półek wyróżniają się też etykietami. No bo który z wielkich koncernów piwowarskich ma tyle odwagi by wypuścić rynek tak ozdobione butelki jak AleBrowar, Pinta, Perun czy Gościszewo?
Identyfikacja wizualna serii piw z Browaru Gościszewo to dzieło Marii Mileńko z Ostecx Créative. Etykiety zdobią twarze dopasowane do nazwy chmielnego napoju. Wszystkie utrzymane są w jednej stylistyce tak, by bez problemu skojarzyć wszystkie piwa z daną serią.
Wśród nich znalazły się: Rycerz, Rybak, Viva Hel, Komtur, Darz Bór, Gwiazdozbiór i Drwal. Branding browarów kraftowych to idealne pole do popisu dla dobrego grafika.
Osobiście z Browaru Gościszewo próbowałem jedynie Drwala. Z czystym sumieniem polecam. A wiecie co skłoniło mnie do zakupu? Tak, dokładnie… Etykieta.
Więcej na profilu Behance Marii Mileńko.
Idealny przykład na to jak identyfikacja wizualna jest kluczem do osiągnięcia sukcesu na rynku przepełnionym konkurencją. Uzyskany efekt jest bardzo spójny, etykiety zawierają komunikat, który przyciąga potencjalnego konsumenta. Przyznam, że i mnie ta etykieta zachęca do zakupu.
Świetna grafika na etykietce piwa, przyciągnie każdego piwosza.
Od jakiegoś czasu pojawiają się na rynku piwa regionalne plus dla nas -Polski że produkujemy bardzo dobrej jakości piwa a nie muszą być sprowadzane.