• Współpraca
  • Kontakt
  • Polityka prywatności cookie
Menu
Ideagrafika - blog o kreatywnej stronie życia
Search
  • Menu
  • Fotografia
  • Design
  • Lifestyle
  • Poradnik
  • Recenzje
  • Search
  • Fotografia
  • Design
  • Lifestyle
  • Poradnik
  • Recenzje

Kategorie

Popularne posty

  • Piękna litera - recenzja książki Landowska Bodziony
    Piękna litera – recenzja książki i KONKURS
  • jak zrobić logo poradnik projektowania
    Projektowanie logo – poradnik i 7 zasad jak stworzyć logo skazane na sukces
  • Konkurs: DTP od projektu aż po druk
  • IdeaLista - najciekawsze linki o blogowaniu, designie, fotografii, programy, aplikacje
    IdeaLista #1 – lipiec 2017
  • facebook
  • Postedod IdeaGrafika
  • Posted w Inspiracje / Grafika użytkowa

KODAK – już dawno żaden branding nie zrobił na mnie tak dużego wrażenia

  • 19/04/2018
  • 1 minut czytania
  • 2 komentarze
  • share

[emphasized type=”emphasized”]Logo, typografia, kolory, kontrast, faktura i sama grafika. Wszytko tutaj płynie, faluje. Dziwne kształty dynamizują całość, tak że wydaje się, że obcujesz z czymś oryginalnym. Branding koncepcyjny Kodaka zrobił na mnie duże wrażenie. Ale wiem, że nie każdemu się spodoba.[/emphasized]

Miłośnicy fotografii analogowej doskonale pamiętają innego Kodaka. Ten branding oprócz nazwy nie ma z fotografią nic wspólnego. Powstał dla koncepcyjnej platformy streamującej muzykę elektroniczną.

Cała identyfikacja wizualna i logo Kodaka bazują na skojarzeniu muzyki z ruchem i deformacją dźwięku. Autorem projektu są Estudio Albino oraz Roberto De Leon z Meksyku.

Poniższe grafiki dowodzą jeszcze jednego – dobry projekt dużo łatwiej broni się jeśli jest podany w imponujący sposób. Często mockupy są dla klienta końcowego równie ważne co na przykład samo logo.

Dobry projekt zasługuje na doskonałą oprawę.

To się nazywa kreatywny branding

 

animowane logo kodak kompletny branding czarno czerwony Kodak branding identyfikacja wizualna Kodak Kodak branding identyfikacja wizualna Kodak kompletny branding czarno czerwony storyboard Kodak

źródło: behance

  • branding
  • identyfikacja wizualna
  • logo
  • share

Post navigation

share week 2018
poprzedni post

Share Week 2018 - trzy blogi, które koniecznie musisz poznać

Mądre oszczędzanie
następny post

Jak mądrze szukać oszczędności kupując drogi sprzęt?

Zobacz inne fajne posty

Jeśli ten Ci się podobał, poniższe spodobają Ci się na pewno

Wizytówki z gry o tron
  • Postedod Sampixel
  • Posted w Grafika użytkowa

Herby z Gry o Tron jako współczesne logotypy korporacji

  • 08/04/2014
  • 1 minut czytania
  • 0 komentarzy
t- shirt mockup vintage
  • Postedod Sampixel
  • Posted w Freebies

Trzy świeże mockupy, które zawsze warto mieć pod ręką

  • 26/09/2014
  • 1 minut czytania
  • 5 komentarzy
Porter - identyfikacja wizualna, branding case study
  • Postedod IdeaGrafika
  • Posted w Grafika użytkowa

Case study: Porter – identyfikacja wizualna dla małej gastronomii

  • 10/03/2017
  • 1 minut czytania
  • 1 komentarz

2 comments

  • Rozkminy Tiny pisze:
    19/04/2018 o 16:18

    Jak dla mnie bardzo… Alternatywnie? Mam wrażenie, że grupa docelowa dobrana odpowiednio 😉

    Reply
  • Blogierka pisze:
    20/04/2018 o 00:36

    Mi sie podoba i to BARDZO!

    Reply

Dodaj komentarz Anuluj pisanie odpowiedzi

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Polecam: Jestem Online Blog WordPress

  • Blog o designie, grafice komputerowej, samorozwoju. Znajdziesz tu masę inspiracji na tematy takie jak kaligrafia, typografia