[emphasized type=”emphasized”]Logo, typografia, kolory, kontrast, faktura i sama grafika. Wszytko tutaj płynie, faluje. Dziwne kształty dynamizują całość, tak że wydaje się, że obcujesz z czymś oryginalnym. Branding koncepcyjny Kodaka zrobił na mnie duże wrażenie. Ale wiem, że nie każdemu się spodoba.[/emphasized]
Miłośnicy fotografii analogowej doskonale pamiętają innego Kodaka. Ten branding oprócz nazwy nie ma z fotografią nic wspólnego. Powstał dla koncepcyjnej platformy streamującej muzykę elektroniczną.
Cała identyfikacja wizualna i logo Kodaka bazują na skojarzeniu muzyki z ruchem i deformacją dźwięku. Autorem projektu są Estudio Albino oraz Roberto De Leon z Meksyku.
Poniższe grafiki dowodzą jeszcze jednego – dobry projekt dużo łatwiej broni się jeśli jest podany w imponujący sposób. Często mockupy są dla klienta końcowego równie ważne co na przykład samo logo.
Dobry projekt zasługuje na doskonałą oprawę.
To się nazywa kreatywny branding
źródło: behance
Jak dla mnie bardzo… Alternatywnie? Mam wrażenie, że grupa docelowa dobrana odpowiednio 😉
Mi sie podoba i to BARDZO!